sobota, 13 kwietnia 2013

Deszczyk !! :D

No siemkaaa!!!
Hejcia co tam u was słychać . No wiec byłam dzisiaj sie przejśc z Oliwia i Gosia (Zgredem) .No i Robiłyśmy sobie sweet zdjecie . wyszły boski . A tu macie nasz przykład . Takie tam nie grzeczne my huhu :D

 Zgadniecie , która to ja, a która Oliwia  :D
A to myyy !!!
Gosia <Nasz ukochany Zgredzik > ,Oliwia !!!. No i jaa !!
No wiec tak sobie szłyśmy i zdjecia robiłyśmy , a tu taka ulewa . Cała byłam mokra z Dziewczynami . Ale Heca była podczas tego słuchalismy B.R.O  Hahaah :p
Tu macie jego jedna piosenke co słychałyśmy
 
No to uważam  ,że w tym teledysku ta dziewczyna jest głupia i wg . :p A on ocieka  zajebistością  :D
A tu Zgredzik nasz chciał mi na fb wstawic tą piosenke :

A tu macie coś co nagrali Debile z mojej miejscowości . Nasz Harlem Shake :D 
Oglądacie może Adriana z  "Rozmów w Toku ". No to macie tu klejnuty z tego hahah :D 

No to paaaaaa !!!! :*****
Pozdrowieniaa dla Oliwiiii , Zgreda ,  Oribi-desu , Plazmyyy :****
Loffkiii dla was :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz