czwartek, 15 sierpnia 2013

Ojjjj xD

 Tak dawno mnie nie było , że już nie pamiętam kiedy ja tu byłam xD . No wiec moje wakcje są takie NUDNE !!! Bo nigdzie nie jade ,ani nie bede . No wiec byłam w pracy xD
No ,a teraz to dostałam okularkiiiii od rodziców !! Hahahah . Takie fajne takie niebieski XD . No wiec nie pisze za duzo bo nie umiem pisać blogów ,ale wiecie , żeby Ludziska czyli Wy co to czytacie . Mieli do śmiechy znaczy , żeby było im do śmiechu xD No wiec Agatka moja twierdzi , że jestem Lama bo no nie pisze na blogu . A ja nie umiem i to przez to . :P No wiec tak  Oliwia też pisze znaczy ma bloga . I też  ma    ładne pisze xD . No ,ale wiecie JA TO JA  . I mnie sie nie da ogarnać. no to tego . Nie  wiem co pisać . Wiec wstawie wam moje sweet zdjęcie w moich nowych okularkach . No to
No wiec . Wsatwei tu jakieś takie tego zdjecie ,abo co no np Hmmmm O może Agatki ,ale to tylko jak sie zgodzi . i Oliwi ,ale wiecie to Tylko pod ich pozwoleniem .No to macie takie ładne obrazki Xd
No to jest ładne xD .
Co powiedzie o tym zdjęciu >? xD
A to bedzie takie kolorowe od Agatki xD :P
No nie moge wstawić To pooźniej wstawie obiecuje xD





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz