czwartek, 28 marca 2013

Oliwia pamiętasz ? ;p

No Siemka . !!! 
No wiem wczoraj jeszcze coś miałam napisać ,ale taka Kamila do mnie przylazła i spała i mi na kompie siedziała i sobie pisała z Grzesiem wiec nie mogłam wejść no ,ale cóż Jestem teraz . 
 No wiec tak chciałam się podzielić z wami  moim sweet rysunkiem ,ale lepiej nie bo nie wyszedł  ,ale co tam A wiec czekam sobie na oliwie i jak będę z nią gadać bo mi się nudzi XD . 
Najlepsze było wczorja to 
Oliwiaaaa ; Musze pokój posprzątać . ! 
Olaaa - ; Czemu ? 
Oliwaaa ;- Bo mój pokój po Zimie wyglada jak 
Ollaaaa - ; Jak co ? 
Oliwiaaa ; - Jak burdel XD ;p !! 

I obydwie w Śmiech . !!!  Hahahah ;p 
Dobra mniejsza co sie działo Xd 
 A teraz kilka obraków z Anime Xd ;p Jeśli chcecie to narysujcie xd  



 SAO
 Naruto ! XD 
 Gasai Yuno
 DTB o ile sie nie myle ? 
 Tomoe 

A to nie wiem Xd


Dobra Lece ;* Paaaa
Lofffki dla Oliwi i Dla Pandziii ;******



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz