środa, 27 marca 2013

Takie O Anime XD

No Siemkaaa !!!!
 Co tam u was dzisiaj słychać , bo u mnie nudy . No oczywiście nie poszłam do szkoły bo się źle czułam i wg ;p . a tak poza tym to muszę coś tu no wstawić , a Nie wiem jeszcze co ? ;p 


 Może tak lubcie horrory polecam jeden  . jest naprawdę fajny Xd ;p
Tu macie link do filmu Xd

http://zalukaj.tv/zalukaj-film/8449/fabryka_smierci_death_factory_2002_.html

A teraz To jakies fajne rysunki ,albo coś  XD :p

 Zobaczycie to  do góry to ja tak narysuje , że no  ja to juź czuje XD :P 


No to wiec to jest z Anime . Które nazywa się Shiki Xd ;p
A tu macie z Der Boys :

No to jest na tyle . jeszcze później coś napisze . Paaa ;*
Loffki dla Oliwi , która ze mna własnie gada XD ;p
No i Dla mojej pandzi i wg :****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz