sobota, 6 kwietnia 2013

Dla Martyny

 Siemkaaa !!
 Wiec tak. Z okzaj urodzin Martyny , które były wczoraj . Życze Wszytkiego Najlepszego , Dużo szczęścia ,zdrowia pomarańczy niech ci chłopak nago tańczy XD
No więc tak teraz dopiero dodaje bo nie chialo mi sie ,ale iż poniewaź , że byłam z Koleżankami takim jak : Oliwia (Bronia) , Kamila (Kama) i Syntia . No wiec tak  była chceca bo Maciej przyjechał hehehe ;p że napisal , ze mamy wyjsć i wszyłyśmy  No i sobie z nim gadałyśmy . Poźniej była zbawa bo siedziałysmy prawie cały dzieni u Oliwi na korytarzu  i sie śmiałyśmy . No nie wiem co jeszcze napisac  . Wstawie obrazki poźniej bo teraz jestem u koleżanki wiec nie chce mi sie obrazków szykać ,ani też nie chce mi sie ,ale na swoim mam wszystkie zapisane co powinnam dodawac hehehe :p Dobra Paaaaa :**** 
Lofkiii:***
Pozdrowienia dla Kamili , synti , oliwi , macieja - Oliwi  i z Maciejem S . :P XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz