czwartek, 4 kwietnia 2013

Sport i nie tylko Xd

Siemkaaaaaa!!!!

No wiec tak dzisiaj byłam na taki tam ala Es-kaesach , ale jestem zmęczona mowie wam chociaż przyszłam o 16;55 do domu . Podczas drogi do domu skurcz mnie złapał i nie mogłam biegać :(((( . A no i jutro jeszcze muszę iść biegać bo mi kondycja ostatnio siadła . Tak to jest  jak się nie ćwiczy i  się treningi opuszcza no ,ale na razie  moje Treningi koszykówki to no nie mogę na nie jeździjcie ponieważ , iż dlatego mam takie ,a nie inne problemy :(( .
 Ale co tam jakoś to bedzei ,a co tam u was macie takie tam rysunki i nie  tylko ;p
Słynne Kamili i moje Nie tylk :d Hahaha Xd



Te trzy na dole to moje takie tam rysunki wiem ,że nie są za pieknee ,ale są XD 


No to tylko tyle . Nie chce mi się wiecej pisać paaa :**** Lofffkiii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz