wtorek, 2 kwietnia 2013

Śmigus Dyngus

No wiec To będzie tak zapomniałam wam napisać wczoraj , no to  pisze dzisiaj Xd ;p
Wczoraj był Dzień Oblewania dziewczyn wodą czyli śmigus Dyngus . No i oczywiście moi mądrzy Bracia tak inteligentni zamiast z rana mnie oblać bo wieczorem mnie oblali Lodowatą woda . jak to zawsze ja zaczęłam ich wyzywać od jakich tylko  ponieważ iż dlatego że mnie oblali lodowatą woda jak mi zimno było .   Ale dzisiaj jest kolej moja na zemstę . Jestem złaąąą osobą . Haha  , ale co tam nie no ja taka chamska to nie będę Xd ;p
No to tu macie rysunki na dyngusa ":




 Dobra no to na dzisiaj macie tyle , A dzisiaj to dziewczyny oblewaja chłopaków nie zapomnijcie Dziewczyny i powodzenia Xd :D
Paaa :**************
Lofffkii Pandziaaaa i Wszystkim XD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz