poniedziałek, 1 września 2014

Szkoła . O nie jak ja jej nienawidze @.@

No to Hej ho , Witam Was !!!! <3
Dawno Mnie tutaj nie było . łooooo jak dawno , że aż nie pamiętam .
No to jak Wam minęły Wakacje bo mi w Miare . Gdyby nie to , że Tregedia sie stała xD
Ale powiem wam Tak ,ze mslałam Co by tu zrobić i . Może bym wstawiła  wam zdjecia jak zrobić Hiper Fajana bransoletkę z Muliny ,albo nauczyc Was jak robi sie imię na Bransoletce XD <3 Łooooo Megaaa <3
No to popaczcie To jest moja pierwsza Bransoletka ,która zrobiłam z Imieniem <3 . Nosze ja  do tej pory bo jest Wyjątkowa <3 . Niestety nie pokaże Wam mojej seksiasdtej i wg Bransoletki , poniewaz . Nie chce mi sie Wczytac zdjecie  ;cccc
No to jak zapewne Wiecie jest teraz moda na robienie Tych bransoletek z Loom Bands xD .

Takie małe pytanie do WAs Do jakich szkół chodzicie ?
Gimnazjum , Liceum , Technikum czy może jeszcze podstawowa ?
 Piszcie w komentarzach . !!
 Gdy naucze sie jak zrobić taka gruba bransoletke z gumeczek wsatwie wam zdjecie i wam pokaze łooo <>
A tak pozatym To Dosatałam Sie do Ekonamoa !! <3 . Rozpoczęcie roku , pożniej Mc oczywiście jakby inaczej xD . 

No to Jestem na profilu Uwagaaa !! : Technik Logistyk XD !!
Uchuuu . Mrał poprostu . Mam 36 os w klasie XD 

Lipa jak nic ;c ,ale Za to siedze z Kuzyneczkiem w ławce zwała będzie xD
Mam 4 , lub 5 chlopaków w klasie . I dotego jeszcze jestem polaczona z handlowcem . Załamie sie z Tego powodu ;c
Bo było za dużo osób na Logistyczna ,a za mało na handlowa  , no i zrobili mieszana jedna i jedna pełna i trafilam do mieszanej ;c ;c
Jestem 1D . A Tu zawsze było ,albo  A , B , C  ,ale D jeszcze nie byłam !! . Nowe przezycia i doznania XD Zaraz wam Pokaze moje  Sweet bransoletki  . ;***






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz